!-- -->
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Скачай книгу |
|
Чоловіки вибирають мізками, а жінки - серцем
<h2>Чоловіки вибирають мізками, а жінки - серцем</h2> У 2012 році зростання продажів автомобілів в Україні може сягнути 20-25% по відношенню до попереднього року. Причому, прогнозують експерти, орієнтуючись на тренди минулого періоду, таке зростання буде забезпечено, в тому числі, і збільшенням продажів автомобілів А і В класів, традиційно користуються попитом у жіночої аудиторії.<p></p> У зв'язку з цією тенденцією ми попросили експертів розповісти про відмінності у виборі автомобіля чоловіками і жінками. Як пояснив Федір Зінченко, директор автосалону Італмоторс Україна на вул. Грінченка, існує багато аспектів, які свідчать про існування гендерних критеріїв вибору авто.<p></p> Чоловіки в основному хочуть підкреслити свій статус, придбати надійного партнера для бізнесу, помічника, з яким вони легко зможуть долати будь-які перешкоди. Великий діапазон налаштувань водійського сидіння і керма, місткий салон, економічний, але потужний движок, відмінна акустична система і маса електронних стабілізаторів, які допоможуть керувати автомобілем при будь-яких погодних і дорожніх умовах - ось основні параметри, на які звертають увагу представники сильної статі, - говорить експерт. За його словами, більшість чоловіків приходять в салон з певним набором технічних характеристик, якими повинна володіти ідеальна для них машина. Найчастіше йдеться про вельми детальних і специфічних вимогах до автомобільної начинці, тоді як уявлення про зовнішніх параметрах, які б відповідали бажаним, у представників сильної статі досить розпливчасті.<p></p> У жінок - все з точністю до навпаки. Помилково вважати, що технічні характеристики їх не цікавлять. Це зовсім не так. І, повірте, іноді до нас приходять дами, які набагато краще підковані в таких питаннях, ніж багато чоловіків. Але просто технічні параметри для них не є пріоритетом. Головне, щоб в цілому вони відповідали якимось загальним висунутим вимогам. А ось зовнішні характеристики - зовсім інша розмова, - зазначає Федір Зінченко. Він акцентує увагу на тому, що жінки в цій сфері цікавляться всіма аспектами аж до самих дрібниць: від об'єму багажника до чохла запасного колеса, від оббивки салону до місткості бардачка, від внутрішнього освітлення до підсвічування дзеркальця в сонцезахисному козирку. При цьому представниці слабкої статі найчастіше не готуються спеціально до походу в салон, вичитуючи безліч оглядів, порівняльних характеристик і відгуків в Інтернеті. Але, вже прийшовши в торгову точку, вони самі все ретельно оглянуть своїми очима і промацати своїми руками.<p></p> В питаннях, що стосуються зовнішніх параметрів, жінки більш практичні. Ось такий приклад: чоловік, вибираючи оббивку салону, може зупинитися на білій шкірі, тому що це круто чи тому що в одного така я ж. Жінка ж запитає, як за нею доглядати, чи часто вона брудниться, де є спеціалізовані автокомплексу, де білу шкіру салону можна буде привести в порядок і т.д., - звертає увагу Федір Зінченко.<p></p> За його словами, є відмінності і при виборі додаткових опцій. Чоловіки, як правило, намагаються убезпечити свого залізного коня і встановлюють новітні протиугінні системи (сигналізації та замки КПП), захист моторного відсіку, бризковики, захисні бар'єри і ксенон. А жінок більше цікавить власний комфорт в автомобілі, тому вони зупиняють вибір на підігріві сидінь, оббивки керма, стаціонарної системі hands-free, парк-тронік, а також звертають увагу на число подушок безпеки, - говорить експерт.<p></p> Цікаві особливості проявляються і безпосередньо під час процесу вибору автомобіля. Чоловіки і жінки по-різному ведуть себе в салоні. При спілкуванні з клієнтом чоловічої статі дуже важливо показати, що ви розбираєтеся в пристрої автомобілів, інакше він втратить до вас інтерес, як до співрозмовника. Тобто з'ясувати потребу покупця буде дуже важко. Для жінок дуже важлива увага. Головне зрозуміти, чого вони хочуть, і тоді залишиться тільки правильно провести презентацію, - ділиться професійними секретами Федір Зінченко.<p></p> Підводячи підсумки, директор автосалону Італмоторс Україна на вул. Грінченка приходить до несподіваного висновку: Чоловік буде все дуже ретельно оцінювати, зважувати, порівнювати, читати в Інтернеті і радитися з друзями. Жінка може прийти в салон, походити серед автомобілів в повній тиші і потім просто показати пальцем на потрібну машину. Ти, як експерт з великим досвідом роботи, розумієш, що для неї це не просто хороший вибір, а практично ідеальний варіант. Але як вона, не володіє таким же запасом знань і практичними навичками, змогла сама це визначити - загадка. Можливо, це і є та сама жіноча інтуїція. А можливо, все набагато простіше. Чоловік вибирає автомобіль головою, а жінка - серцем. А серце, як відомо, не обдуриш. <p style="text-align: right;"><a href="http://a-kvarta.com.ua/muzhchiny-vybirayut-mozgami-a-zhenshhiny-serdcem/">Чоловіки вибирають мізками, а жінки - серцем</a></p>
|
Категория: Мои статьи | Добавил: Vadim (08.11.2012)
|
Просмотров: 419
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
|